FANDOM

Łowicz
Łowicz logo
Logo marki Łowicz
Typ Marka spożywcza
Data powstania 1965 rok
Produkty Dżemy
Produkty pomidorowe
Syropy owocowe
Sosy
Dania gotowe

Łowicz — jest to marka produkująca dżemy powstała w 1965 roku. W 2015 roku dołączyła do firmy Maspex. Produkuje prawdopodobnie jedne z najlepszych dżemów świata.

Historia

Łowicz dawne logo

Dawne logo marki

W 1965 roku grupa genialnych osób postanowiła założyć zakład, w którym będą produkowane dżemy, a także powidła i koncentraty pomidorowe. Było to w Łowiczu, zatem tak się nazwali. Marka szybko się rozwijała, a w 1992 roku zmieniła logo. Na przestrzeni lat ofertę wzbogacano o nowe produkty, aż w 2007 roku nastąpił rebranding, wskutek którego zostało m.in. zmienione logo. Później marka znowu się rozwijała, aż w 2015 roku stała się częścią firmy Maspex.

Produkty

Logiem marki Łowicz jest opatrzonych wiele produktów: produkty dżemowe oraz pomidorowe, syropy owocowe, sosy i dania gotowe. Jednak dla Dżemożerców liczą się tylko dżemy... które dzielą się na wiele kategorii.

100% z owoców

Są to niezwykle smaczne dżemy. Ich wyjątkowość jest spowodowana tym, że są wykonywane w stu procentach z owoców. Do słodzenia zamiast cukru jest używany zagęszczony sok jabłkowy. Dżemy 100% z owoców występują w 7 smakach: truskawkowym, wiśniowym, malinowym, brzoskwiniowym, figowym, pomarańczowym oraz czarnej porzeczki.

100% z owoców Prozdrowotne

Podobnie jak dżemy 100% z owoców, są zrobione w 100% z owoców, do ich słodzenia używa się zagęszczonego soku jabłkowego. Są to trzy unikalne warianty zrobione z tradycyjnych polskich owoców powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia: dzikiej róży, czarnego bzu i rokitnika.

100% z owoców Extra Gładkie

To jest produkt, który kochają wszystkie dzieci (i nie tylko). Dżemy te są idealnie gładkie, przez co rozpływają się w ustach... Pozbawione skórek i pestek, są idealne także dla osób tak leniwych, że nawet nie chce im się pogryźć czegoś tak łatwego do pogryzienia.

Dżemy niskosłodzone

Są to główne dżemy Łowicza, niezwykle pyszne. Znajdują się w nich duże kawałki owoców, które są tak soczyste, że nie może się im często oprzeć nawet hejter dżemu. Dżemy te są najczęściej używanymi dżemami podczas terapii dla hejterów dżemu, aby stali się Dżemożercami. Mają aż 11 smaków. Są to: truskawkowy, wiśniowy, czarna porzeczka, brzoskwiniowy, owoce leśne, malinowy, jagodowy, morelowy, aroniowy, ananasowy oraz agrest z kiwi.

Letnia edycja dżemów

Limitowana edycja, której głównym składnikiem są niebiańskie owoce - truskawki. Łączą się one z agrestem, porzeczką i rabarbarem, tworząc trzy niezwykłe letnie połączenia.

Inne produkty dżemowe

Łowicz posiada w swej ofercie także kilka innych produktów dżemowych - żurawinę, borówkę, konfitury oraz powidła śliwkowe. Dżemożercy kochają te przysmaki, jednak nigdy nie zastąpią dżemu, gdyż dżem jest jedyną niezaprzeczalną miłością Dżemożerców.

Galeria

Źródła

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki