FANDOM

Bogini Wszystkich Dżemów - Władczyni każdego nawet najmniejszego słoika Dżemu, Pani wszystkich Dżemożerców na Świecie. Krąży wiele legend na temat jej niesamowitych czynów. Istnieje też wiele miejsc, w których prawdopodobnie przebywała.

Osobowość Edytuj

Jest niezwykle miła, lojalna i chętna do... nie... nie do poznawania nowych smaków dżemów, gdyż wszystkie zna, ale kocha poznawać nowych Dżemożerców i przekazywać im swoje doświadczenia np. jak sprawić by dżem z czarnej porzeczki nie był taki kwaśny. Jednak, gdy coś zacznie grozić Dżemożercom, jest gotowa oddać za nich życie.

Wygląd Edytuj

Istnieje wiele wersji jej wyglądu, jednak najczęściej przedstawiana jest z włosami sięgającymi do łydek, w sukience do kolan, na której umieszczony został słoik wiśniowego dżemu. Jej szyję zdobi wisior z plakietkami z logiem każdej dobrej firmy produkującej dżem (m.in. Łowicza). Na prawej ręce ma bransoletę z pięcioma koralikami, które symbolizują Pięć Plemion Dżemu, zaś w drugiej ręce ma skrzynkę z dżemami wszystkich smaków. Na głowie ma koronę, do której przyczepiony jest najlepszy Dżem na Świecie - Dżem o smaku wszystkich owoców. Do jej pantofli przyczepione są malutkie kostki cukru.

Relacje Edytuj

Normalni LudzieEdytuj

Jest dla nich miła i w zasadzie jedyne co jej się w nich nie podoba to, że Losy Słoiczka Dżemu są dla nich obojętne.

DżemożercyEdytuj

Traktuje ich jak najlepszych przyjaciół w całym słoiku. Jednak, gdy zabraknie dżemu i nawzajem wyrywają sobie słoiczek jest nimi zawiedziona, gdyż każdy Dżemożerca powinien dzielić swój słoiczek z tymi, którzy go obecnie nie posiadają.

DżemosławEdytuj

Jest dla Bogini jedną z ważniejszych osób jakie kiedykolwiek poznała, ponieważ to on wynalazł Dżem, przez co ona powstała. Z Dżemosławem nigdy się nie kłócą, zawsze witają się uśmiechem. Władczyni traktuje go jak brata.

DżemEdytuj

Dla Pani Dżemów ten wytwór, jak dla większości Dżemożerców, jest po prostu Święty.

Zdolności Edytuj

Potrafi jednym klaśnięciem w dłonie wyhodować drzewa i krzewy owocowe, a jak zerwie to co z na nich wyrosło, to to od razu zamienia się w Dżem najwyższej jakości, może lewitować 20 cm nad ziemią i zamykać wrogów w słoikach ze wzmocnionego szkła.

Ciekawostki Edytuj

  • Mały Słoiczek Dżemu w jej koronie ma 20 mm. I Potrafi wyleczyć każdą ranę.
  • Smak Dżemu w słoiku na jej sukience zmienia się na ulubiony smak obecnego Szefa Dżemożerców.
  • Podobno w miejscach, w którym stanęła Bogini wyrastały Sady Pełne Owoców.
  • Legendy głoszą, że wraz z Dżemosławem wybudowali pierwszą na Świecie Fabrykę Dżemów.