FANDOM

Dżemosław
Dżemosław
Dżemosław
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Zajęcia Tworzenie dżemu
Walka z hejterami dżemu
Przyjaciele Dżemożercy
Avril Agreste
Wrogowie Hejterzy dżemu
Dżemozław
Moce i umiejętności Różne, m.in. tworzenie dżemu, teleportowanie dżemu
Miejsce zamieszkania Nieznane
Wiek Nieznany

Dżemosław - Jeden z Wujków Dżemowych. Brat Dżemozława. To on jest uznawany za twórcę dżemu.

Wygląd

Dżemosław jest dorosłym mężczyzną ubierającym się w czarno-biały garnitur. Zamiast głowy posiada słoik wypełniony po brzegi przepysznym dżemem. Kiedyś jego głowa była normalną głową ludzką, jednak pewnego razu czarodziej rzucił na niego zaklęcie, zmieniając jego głowę w głowosłój.

Życiorys

Przy jego i Dżemozława narodzinach matka nadała mu imię DżemoSław, czyniąc go tym dobrym, a jego brata tym złym. Jako dziecko był zawsze faworyzowany przez rodziców, którzy, ku jego rozczarowaniu, zakazywali mu zabaw z Dżemozławem. Jednak po czasie przestało mu brakować brata, gdyż uwierzył, że ten naprawdę może mieć na niego zły wpływ.

Później wiele razy dochodziło do walk między braćmi. Podczas jednej z nich ich głowy zostały zamienione w głowosłoje przez pewnego czarodzieja. Na szczęście głowa Dżemosława została zamieniona w słój pełen dżemu.

Pewnego razu mała Magda Gezler zatruła się przeterminowanym dżemem. Jej ojciec wezwał Dżemosława na pomoc, lecz ten nie zdążył, ponieważ Dżemozław podszył się pod brata. Przez dżemowego wujka z pustym głowosłojem Magda została przywódczynią Hejterów Dżemu.

Stosunkowo niedawno Dżemozław chciał pokonać osobiście Przywódczynię Dżemożerców, jednak Dżemosławowi udało się zniweczyć jego plany. Objął dziewczynę osobistą opieką, przez co nie może zostać skrzywdzona przez złego brata.

Dżemosław często podróżuje po świecie, ale gdy był w 2016 roku w Warszawie, był świadkiem spotkania Avril i Louisa z Magdą Gezler. Chcąc pomóc nastolatkom, dał Louisowi magiczny dżem, którego chłopak użył do swoich naleśników. Okazały się one dużo lepsze od naleśników pani Gezler. Było to jedno ze zwycięstw Dżemożerców nad hejterami dżemu.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki