FANDOM

Dżemozław
Dżemozław
Dżemozław
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Zajęcia Kradzież dżemu
Walka z Dżemożercami
Przyjaciele Magda Gezler
Anielica
Wrogowie Dżemożercy
Miejsce zamieszkania Nieznane
Wiek Nieznany
Moce i umiejętności Różne, m.in. rzucenie klątw

Dżemozław - Jeden z Wujków Dżemowych. Brat Dżemosława. Jest uważany za złodzieja dżemu.

Życiorys

Już przed narodzinami rodzice przeczuwali, że sprowadzają na świat coś wspaniałego, ale również wielkie zło. Kiedy matka Dżemowych Bliźniaków urodziła dwójkę dzieci domyśliła się, że jedno z nich będzie zagrożeniem dla świata. Chłopcu o spokojnych zamyślonych oczach nadała imię DżemoZław skazując go z góry na bycie tym złym.

Matka zawsze faworyzowała radosnego Dżemosława - bliźniaka Dżemozława. Bywało, że zakazała zabaw swojemu ulubionemu dziecku ze swoim drugim synem. "Zły" brat był bardzo spokojny i bystry, wyprzedzał intelektualnie swoich rówieśników. Rozwiązywał skomplikowane zagadki i był "początkującym wynalazcą". Miał bardzo dziwne upodobania; nie wzruszał, a nawet czasem śmieszył go ból innych ludzi, nie lubił pomagać. Już jako dziecko ujawniał swoje nadzwyczajne moce - potrafił pojawiać się jak znikąd w odległych miejscach używając teleportacji, kiedy zażyczył komuś czegoś złego, to natychmiast się spełniało, potrafił używać hipnozy. Rodzice obudzili w nim nienawiść do brata, któremu zawsze wszystko przychodziło z łatwością.

Jako nastolatek często wymykał się z domu w niewiadomych powodach. W wieku piętnastu lat przystąpił do szkolenia ninjy. A po zdobyciu odpowiedniego wykształcenia, zaczął pracować jako wynalazca. Pewien stary mistrz, kupując jego dzieło, zaprosił go na kurs związany z magią. To u niego Dżemozław odkrył jak wykonać truciznę potrzebną do przyrządzenia smażonego dżemu.

Po wynalezieniu smażonego dżemu i klątwie czarodzieja zamieniającego jego głowę w słoik, założył armię hejterów dżemu. Hejterzy pod jego przewodnictwem zbierają dżem, którego zamierzają użyć podczas Wielkiej Walki, pod postacią smażonego dżemu.

Relacje

Magda Gezler

W dzieciństwie bardzo jej pomógł lecząc zatrucie, ale też utrudnił życie rzucając klątwę. Przez cały czas chroni ją przed Dżemożercami i pomaga osiągnąć cel zniszczenia doszczętnie rodu kochającego owocowy przysmak. Jego relację z nią nie są dość rozbudowane, traktują się jedynie jak współpracownicy.

Anielica

Jedyna taka znana przyjaźń pomiędzy hejterem dżemu, a Dżemożercą. Dziewczyna na początku próbowała przeciągnąć go na dobrą stronę dżemu, a on ją na tą złą. Po długich zmaganiach obiecali sobie, że zawrą pokój i zaakceptują nawzajem swoje pozycje. Mówią sobie nawzajem o wszystkim, ale pozostawiają tajemnicę tylko między sobą. Z tego powodu hejterzy dżemu wywołali kiedyś bunt, ponieważ Dżemozław nie powiedział im o planach Anielicy i innych dżemożerców.

Przywódczyni Dżemożerców — Quuenty

Niegdyś planował pokonać ją osobiście, lecz Dżemosław objął ją osobistą opieką i ochroną, uniemożliwiając mu to.

Była żona Dżemozława

Relacje nieznane.

Avril

Ciekawostki

  • Według pogłosek Dżemozław posiada syna. Niestety chłopak zaginął i prawdopodobnie nikt nie wie co się z nim stało.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki