FANDOM

Langusta - skorupiak morski z rodziny langustowatych. Jadalna, poławiana na dużą skalę.
240px-Europ Languste (1)

Dżemożerco!

Proszę cię, o przeczytanie tego listu i obejrzenie tego dwudziesto-pięciosekundowego filmiku

Ten artykuł jest poświęcony temu biednemu skorupiakowi, który gdyby mógł jadłby dżem... ale nie może! Dlaczego? Pewnie dlatego, że langusty nie są traktowane poważnie. To, że są skorupiakami, to nie ich wina! Pracodawcy nie chcą zatrudniać langust, bo według nich nie są zdolne do pracy. Ale czy nie tak samo mówiono kiedyś o kobietach? Langusty są wszem i wobec dyskryminowane!

Drugim powodem jest to, że są za małe, aby udźwignąć portfel. To spowodowało zamknięcie wszystkich podwodnych sklepów. Biedne langusty, które w nich pracowały nie mają już ŻADNEGO źródła dochodu.

I trzecim powodem jest woda, która rozpuszcza dżem. Na wodę niestety nie mamy wpływu, lecz Dżemożercy, wnoszę o założenie fundacji: Fundacja Na Rzecz Dyskryminowanych Langust Nie Zdolnych Do Pracy Potrzebujących Dżemu - w skrócie: FNRDLNZDPPD.

Pokaż, że masz choć odrobinę serca/dżemu i pomóż naszym podwodnym braciom dżemożercom!

Ciekawostki

  • Na youtubie znajduje się kanał Langusta na palmie. Ciekawe, czy prowadzący go mężczyzna też potrzebuje dżemu...

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki