FANDOM

Plemiona Dżemu — Są to plemiona, do których należą wszyscy Dżemożercy. Głównych plemion istnieje pięć, z czego każde łączy osobników, którzy ubóstwiają ten sam smak dżemu. Są także pomniejsze plemiona, których ulubione smaki dżemu są inne niż ulubione smaki głównych plemion.

HistoriaEdytuj

Gdy Dżemosław wynalazł dżem i na świecie pojawili się Dżemożercy, każdy z nich miał swój ulubiony smak dżemu. Niektóre smaki były bardziej popularne, inne mniej. Jednak pewnego razu Dżemożercy zaczęli się kłócić o to, który smak jest najlepszy. Podzielili się na wrogie obozy, z czego dominowało pięć grup: Wiśniowa, Truskawkowa, Malinowa, Mangowa i Brzoskwiniowa. Walki trwały przez wiele lat, jednak w końcu Dżemosławowi udało się pogodzić Dżemożerców. Walki ustały i od tamtego czasu Dżemożercy są zgodni, jednak pamiątką po Wojnie Dżemożerców są Plemiona Dżemu.

Rodzaje PlemionEdytuj

Istnieje wiele Plemion Dżemu, których nazwy to smaki ich ulubionych dżemów. Już od najdawniejszych czasów pięć plemion było ważniejszych od pozostałych. Były to plemiona Wiśniowe, Truskawkowe, Malinowe, Mangowe i Brzoskwiniowe. W dzisiejszych czasach dowodzą nimi najważniejsze osoby w Zakonie, obecna sytuacja przedstawia się tak:

Do znanych pomniejszych plemion należą:

Czasami zdarza się tak, że ulubionym smakiem danego Dżemożercy jest inny niż ten, do plemienia którego należy. Dlaczego tak się dzieje? Najczęściej dlatego, że dana osoba jest potomkiem dowódcy plemienia, do którego należy i dziedziczy ona owo dowództwo. Znanymi przykładami są Pawika i Dżemiś.

​ZachowaniaEdytuj

Wkrótce...

WyglądEdytuj

Wkrótce...

RytuałEdytuj

Wkrótce...

Zobacz też...Edytuj