FANDOM

Stovit
Stovit logo
Logo firmy Stovit
Typ Firma spożywcza
Data powstania 1979 rok
Produkty Dżemy
Konfitury
Marmolady
Powidła
Zaprawy kompotowe
Jabłka prażone i musy jabłkowe
Dodatki do mięs i serów

Stovit — firma będąca jednym z Wytwórców Dżemów. Została założona w 1979 roku, jednak dżemy zaczęła produkować dopiero w 1992 roku.

Historia

Firma Stovit zaczęła swoją działalność w 1979 roku, produkując wtedy przetwory warzywne i owocowe. Ale w 1992 roku grupka Dżemożerców wpadła na to, żeby zacząć produkować dżemy i produkty dżemopodobne. Trzy lata później zrezygnowano z produkcji przetworów warzywny, nastawiając się na wyroby owocowe. Na przestrzeni lat zdobywano nowe pomysły i strategie do tworzenia Najpyszniejszego Przysmaku na Świecie. Od 2007 roku właścicielem firmy jest hiszpańska firma Grupa Angel Camacho.

Produkty

Firma Stovit produkuje wiele przetworów owocowych, w tym przeróżne dżemy i konfitury, które z pewnością spełnią oczekiwania każdego Dżemożercy. Poniżej znajdują się różnorodne produkty Stovitu.

Dżemy Stovit

Dżemy Stovit

Jest to linia dżemów spełniających najbardziej wygórowane oczekiwania Dżemożerców. Stworzona została w duchu filozofii marki: „dla nas najważniejsze są owoce, bo one są sercem naszych produktów”. W tej linii znajdują się zarówno dżemy, jak i konfitury. Jest dostępnych aż 12 smaków:

  • z brzoskwiń
  • z owoców leśnych
  • z czarnej porzeczki
  • z truskawek
  • z wiśni
  • z jagód
  • z malin
  • z czerwonych owoców
  • z ananasów i marakui
  • z pomarańczy
  • z kiwi
  • powidła śliwkowe

Dżemy Premium

Dżemy Premium

Dżemy Premium wyróżniają się tym, że są słodzone fruktozą. Smak dojrzałych owoców zawartych w słoiczku także nadaje wyjątkowości tym dżemom. Na wieczkach znajdują się wizerunki polskich miast na starych pocztówkach. Dostępne smaki to:

  • czereśnia z wiśnią
  • malina z aronią
  • figa z pomarańczą
  • śliwka prażona z czekoladą
  • truskawkowy słodzony fruktozą (diabetyczny)
  • morelowy słodzony fruktozą (diabetyczny)
  • z czarnej porzeczki słodzony fruktozą (diabetyczny)

Dżemy Mirella

Dżemy Mirella

Dżemy Mirella to dżemy niskosłodzone dla Dżemożerców, którzy lubią ekonomiczność. Jest w nich 35 gram owoców na każde 100 gram dżemu. Tym razem mamy do dyspozycji 7 smaków: truskawkowy, wiśniowy, czarna porzeczka, brzoskwiniowy, owoce leśne, dżem wieloowocowy oraz powidła śliwkowe.

Alupaki

Dżemy Alupaki

Są to dżemy w małych opakowaniach do jednorazowego spożycia. Dżemożercy zwykle nie kupują tych dżemów, gdyż ich ilość jest niewystarczająca, ale niektórzy robią to, twierdząc, że te malutkie opakowania są urocze. Jest dostępnych 6 smaków dżemu: pomarańczowy, jagodowy, truskawkowy, morelowy, wiśniowy i czarna porzeczka. Są także powidła śliwkowe i miód.

Źródła

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki