FANDOM

Zakon Dżemu
Zakondzemu
Typ Zakon
Symbol Pentagram z owocami i dżemami oraz znakiem zapytania na środku
Współpraca Zakon Budyniu
Wrogowie Hejterzy Dżemu
Zły jednorożec-demon z krainy otchłani
Magda Gezler
Członkowie Wszyscy Dżemożercy
Moce Przywoływanie magicznej istoty-władczyni dżemu (nie zawsze się to udaje)
Ujeżdżanie słoików z dżemem
Ulubiony smak Owocowy, gdyż tym dżemem napełniają swoją energię "zaspokojenia dżemu"
Władza Najpotężniejszy zakon we wszechświecie

Zakon Dżemu — prawdopodobnie najpotężniejszy zakon we Wszechświecie. Krąży pełno legend i opowieści o tym właśnie zakonie. Istnieje również dużo miejsc związanych z tym zakonem.

Zachowanie

Dla normalnych ludzi

Nie można o nim wspominać, gdyż Dżemożercy mają wszędzie podsłuch i kamery. Gdy któryś ze zwykłych ludzi wypowie to słowo, wtedy natychmiastowo Zakon Dżemu pośle na niego swoje mini dżemo-demony. Zdarzyło się już raz, że doszło do zabicia paru osób.

Dla Dżemożerców

W nocy z soboty na niedzielę wszyscy Dżemożercy spotykają się w jednym miejscu i odprawiają rytuał dla swojej największej bogini - Bogini Wszystkich Dżemów. Dżemożercy żyją trochę nieszczęśliwi, ponieważ przywołanie tej właśnie bogini udaje się im zazwyczaj raz na rok lub raz na pół roku. Wiele osób próbowało przejść za bramy Dżemowej krainy, lecz każdy, kto tam szedł, nigdy nie wracał.

Wygląd

Na co dzień

Na co dzień nie odróżniają się od innych ludzi i nikt nie może ich rozpoznać. Mają oni jedynie na szyi tatuaż małego słoika dżemu. Gdy ktoś z zwyczajnych ludzi zauważy ten tatuaż, to od razu Dżemożercy każą mu jeść dżem i dzięki temu przenoszą go do Zakonu Dżemu, gdzie zamieniają go w Dżemożercę.

W zakonie

W zakonie wszyscy obowiązkowo mają mieć czarne szaty i naszyjnik z pustym słoikiem dżemu. Jednak przy rytuale przebierają się w szaty granatowo-białe i zakładają czarne rękawiczki. W zakonie każdy ma przy pasie swój słoik dżemu, który nigdy nie jest pusty.

Rytuał

Podczas rytuału wszyscy siedzą na miękkich pufach i próbują przywołać swoją boginię. Osoba odprawiająca Ceremonię (Quuenty) bierze rytualny nóż i przekrawa owoc. Na każdy dzień jest inny owoc. I dzięki swojej magicznej mocy zamienia ten owoc w dżem. Nie byle jaki dżem. Następnie bierze go i mówi: „Oto dar w twoje ręce składamy! Proszę przyjmij go i racz pojawić się wśród nas”. Po tych słowach kładzie magiczny dżem na rękach pomnika bogini Dżemu. Są dni, kiedy oto bogini schodzi na ziemię, lecz częściej te dni, w których nic się nie dzieje.

Zobacz też...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki